Törmäsimme toisiimme internetin ihmeellisessä maailmassa. Vaihdoimme sähköpostiosoitteet ja kirjoittelimme aikamme kunnes päätettiin tavata. Sokkotreffit sanan mukaisesti, kumpikaan ei toisestaan tiennyt paljoakaan. Tapaaminen sovittiin puolivälin matkaan. Itse olin tietenkin myöhässä, toinen kuitenkin odotti minua. Oma ensireaktioni oli, että jaahas. Tämmöinen kaveri, mutta sitten kun hän otti aurinkolasit pois olin myyty. Silmät on minun juttuni ja ne olivat kauniit. Hänen kertomansa mukaan ei tiennyt mitä odottaa, tuleeko mies vai sotanorsu. Oli huomannut ensimmäisenä minun rintani jotka olivat kuulema tarjottimella. Muistan sanoneeni, ettei sitä piparia heti ekoilla treffeillä vaikka mentäisikin hänen mökilleen kahville. Kuulemani mukaan kuitenkin olin heti ollut tavaran tarkistamassa. Omasta mielestäni asia ei näin mennyt mutta ei kaukanakaan.

Toiset treffit saivat minut rakastumaan. Pääsin veneajelulle, hieman minua häiritsi se, että kaljatölkki oli koko ajan mukana. Saman viikonlopun aikana myös tuli mustasukkaisen naisen puhelu, jonka hän selitti sillä, että se ei vaan ymmärrä ettei häntä kiinnosta ja ettei ole tavannut kuin muutaman kerran. Tietenkin minä uskoin.

Näin meni ihana kesä, tapaillen yleensä mökillä tai hänen luonaan, viesteillen ja soitellen. Lapsia ei kumpikaan tahtonut tässä vaiheessa vielä tavata. Pitkiä puheluita yöllä, ajatusten vaihtoa ja ihastusta siitä, kuinka toinen on fiksu ja kuinka ajatukset käy yksiin. Jokaista tapaamista väritti alkoholi, minä olin yleensä kuskina viimeistään seuraavana päivänä, koska en juo paljoa. Monia ihania retkiä silti teimme ja yhteinen aika oli juhlaa. Olin rakastettu.

 

Syksyllä intuitioni sanoi että kaikki ei ole kohdillaan, yritin kuitenkin uskotella itselleni että olen väärässä. 36 -vuotis syntymäpäivälahjakseni sain iloisen yllätyksen joka tipautti minut maan rakoon. Facebookissa oli parisuhdestatus- ja ei, minä en ollut toinen osapuoli. SE loppui siihen, kun laitoin viestin että olipa hienosti hoidettu homma.

 

Muutamia kuukausia meni hiljaisuudessa, minäkin tapailin uutta miestä. Tiesin kyllä että tämä on laastarijuttu, mutta sain todella kaunista kohtelua jollaista naisen pitäisi aina saada. Paranin taas entistä vahvemmaksi.